【抱膝思量】《之二十二:圖與文》

我有怪癖,對文字情有獨鍾,睇書同雜誌,滑網上文章,都會先讀文字,然後返轉頭看圖片開視頻。人家振振有詞 a picture paints a thousand words,是耶非耶,信不信由你。麵包樂隊就唔係幾信,Then why can’t I paint you?The words will never show,the you I’ve come to know。我呢,鍾意收藏卡片,簡潔俐落的賀詞,到時到候一番心意寄出去。行畫廊博物館專揀畫作明信片,收收埋埋喺本相簿度,得閒揭兩揭。摯友喜歡 Modigliani 我又抽出嚟貼郵票。阿女索性將 Turner 用繩串連掛牆欣賞。

珍納太太係上一代人,記住親友生日,結婚周年紀念,仲有聖誕新年,一定有賀卡到,親筆書寫。幾年前阿仔送佢 iPad 做生日禮物,就開始傳網卡,動畫配古典音樂,加一段自己心水賀文。農曆新年我睇住啲蓮花逐朶逐朶開,背景配洋人作曲家原創中樂,片尾珍納太太不忘留言 Kung Hei Fat Choy,都好窩心。

大家唔親筆寫信寄實體卡了。鍵盤短訊即傳,咪唔使望到頸都長囉。執筆忘字有 emojis 活現圖文並茂嘅效果。不過真係閉翳,收到嗰啲動畫留言唔停咁彈上彈落,眼花撩亂,頭痛之外我嗰隻壞眼弱弱地想抗議又唔好意思出聲。

發表留言